divendres, 19 de setembre del 2014

M.L.KING




”PARA TENER ENEMIGOS NO HACE FALTA DECLARAR LA GUERRA; SOLO BASTA DECIR LO QUE SE PIENSA”





Feu un breu comentari de la frase de Martin L. King i  indiqueu algun tret (breu) significatiu de la biografia d'aquest personatge.

7 comentaris:

  1. Martin Luther King va néixer a Atlanta el 15 de gener de 1929 i, a més de ser un famós clergue, va ser un activista en pro dels drets dels negres, per la qual cosa va ser retribuït amb el Premi Nobel de la Pau de 1964.

    ResponElimina
  2. Martin Luther King va néixer a Atlanta el 15 de gener de 1929, va guanyar el Premi Nobel de la Pau de 1964. Morí assassinat el 4 d'abril de 1968.

    ResponElimina
  3. (Atlanta, 1929 - Memphis, EE UU, 1968) Pastor baptista estadounidense, defensor de los derechos civiles. Hijo de un ministro baptista, Martin Luther King estudió teología en la Universidad de Boston. Desde joven tomó conciencia de la situación de segregación social y racial que vivían los negros de su país, y en especial los de los estados sureños.

    Convertido en pastor baptista, en 1954 se hizo cargo de una iglesia en la ciudad de Montgomery, Alabama. Muy pronto dio muestras de su carisma y de su firme decisión de luchar por la defensa de los derechos civiles con métodos pacíficos, inspirándose en la figura de Mahatma Gandhi y en la teoría de la desobediencia civil de Henry David Thoreau. Al poco de llegar a Montgomery organizó y dirigió un masivo boicot de casi un año contra la segregación en los autobuses municipales.

    ResponElimina
  4. Martin Luther King va néixer a Atlanta el 15 de gener de 1929 i, a més de ser un famós clergue, va ser un activista en pro dels drets dels negres,

    ResponElimina
  5. La frase quiere decir que si dices lo que piensas puedes ganarte enemigos sin querer.
    Fue un pastor estadounidense de la iglesia bautista que desarrolló una labor crucial en Estados Unidos al frente del Movimiento por los derechos civiles para los afroamericanos

    ResponElimina
  6. Martin Luther King va ser un pastor, activista, humanitària , i líder en els afro-Moviment de Drets Civils . Ell és millor conegut pel seu paper en l'avanç de drets civils que utilitzen no violenta de desobediència civil sobre la base dels seus cristianes creences.

    ResponElimina